Vaalivalvojaiset oli ja meni. Halosesta tuli presidentti, vaikka me (=minä, Tommi, Kari ja Matti) oltiin kyllä aivan varmoja, että jos ääniä laskettais vaikka 120%, niin Niinistö voittais. (No mutta nythän mää hokasin että  jos ääniä olis laskettu vaikka 120%, niin Niinistö olis voittanu...) Valvojaiset tuli kuitenkin pidettyä hamaan loppuun saakka, vaikka arveltiin että äänet loppuu siinä sadan prosentin kohdalla. Ja niinhän ne teki. Harmi.
 
Tänään ei mulla ole koulua ollenkaan. Oon heräämisestäni asti istunu tietokoneen ääressä kuin körttimummu kirkonpenkissä. Kirkossa ei tosin eväät ole sallittuja, mutta mä oon silti syöny vähän persikka-mango -viiliä.
Päivän suunnitelmana olis käydä Kokkolassa ostamassa toinen Team Ahma -dvd Anttilasta ja ehkä lisää jäätee-tiivistettä Minimanista. Ja jos ehtii ja pystyy ja kykenee, voisi myös tyttöjä moikata!

Mä oon reippaana tyttönä askarrellu kirjanmerkkejä. Oon osallistunu Ihan Itse -foorumin kirjanmerkkivaihtoon, ja mun pitäis kyhätä kasaan 11 merkkiä. Loppuukohan luovuus kesken? :) Deadline on onneksi vasta joskus helmikuun lopulla, joten aivan mahdoton kiire ei vielä ahdista. Eilisiä merkkejä tuli jo viisi kipaletta, mutta niistä puuttuu ehkä vielä "se jokin". Kaipaavat kai vähän työstämistä, luulen. Ja hei, niihin käytin sitä maankuulua laminaattoria :D

Nyt pitää kyllä jo lähteä ulos reippailemaan. Kaunis ilma tänään ja sitä rataa, joten täytyy päästä ulos!!