Ei tullut eilen lähdettyä Kokkolaan. Aikaakin olisi ollut, mutta ei loppujen lopuksi huvittanut istua kuuttakymmentä kilometriä autossa ihan vaan siksi, että teki mieli katsoa lisää Team Ahmaa... Joten toisella kerralla sitten. Kärkkäiseltä käytiin kuitenkin levyä bongaamassa, mutta siellä myytiin vaan ykkösboksia ja vielä ihan sikamaiseen hintaan. Risuja Käkkäräiselle!

Mä olen askarrellut lisää :) Kokkolan pimatsuille lähinnä ystävänpäiväkortteja ja taas lisää kirjanmerkkejä.. Tarttis ehkä laittaa kuvia joskus, näkisitte mitä mä iltakaudet puuhastelen. Kai tämä on jonkinasteista hulluutta, liimata tarroja paperiin tuntikausia. Ja jostain syystä en edes saa aikaiseksi mitään, mihin olisin OIKEASTI tyytyväinen. Kummallista.
Lisäksi mä vielä aktivoin hulluuttani (ja sairastutan mielikuvitustani :) lukemalla Juha Vuorisen Raskausarpia-kirjaa iltalukemiseksi. Näillä eväillä pärjää vaikka minkälaisessa vertailussa avohoitolaisten kesken...

Mä olen koulussa taas. Tosin tällä kertaa mulla on journalistiikkaa melkeen koko päivä. Nämä on pääsääntösesti ihan kivoja tunteja, tauot vaan venyy tappavan pitkiksi välillä. Kahvikupin kanssa koneella kuitenkin viihtyy..

Jaahas. Taas jatkuu. Kuulemiin..